17 de maig 2012


Faig voltes corrent descalç damunt del terra verd de plàstic que crema i que envolta la piscina
l’Oriol corre davant meu, i té les cames dos anys més curtes, a dos metres de distància com un pal acabat en punta a punt de perforar-me el ventre a cada passa
li crido vine fill de puta i tinc vuit anys
ara des de dalt veig com ens observen els veïns de Coma-ruga i l’escena s’alenteix com ho fa la primavera en parir l’estiu
ja portem deu voltes completes, l’Oriol gira el cap i riu. Agafo el pal i me’l clavo fins que em fa un forat, que em taca de sang el banyador verd i les cames, estic més a prop seu i crido com un boig
no aconsegueixo enfonsar-lo més, el pal, xoca contra l'esquena per dintre.

Quan li demano em pots fer un favor, em pots posar un entxufe aquí?
i em diu pel facebook tuu despres et truco, que tal avui dormir a casa teva (un ratet nomes) ja em diras algoo (m'ha trucat abans (espera que si posa l'Oriol que et vol dir algo, m'ha dit la mare) i li he dit que sí de seguida)
noto el dolor al ventre i a l’esquena i em sento com si em banyés a la piscina
miro i tinc el pal atravessat amb la punta sortint per l'esquena
agafo el cap davant del ventre i me l’enfonso com si fos el mànec d’una espasa fins que el pal sencer em surt pel darrere
no noto les cames, però ja no em calen per res

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada